You are beautiful
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
al kisah air soya..^^
Thursday 8 December 2011 @ 20:48 | 0 Comment [s]




weyh2..
nk dgaq cta lawk x..?
hahax
dgq nehh

ary 2..
my mum cita kt aqw..
time aqw kecik2..
hee
ad 1 ary neh.
aqw g fmly..
pegyh pasr mlm..
then..
kmi pon ronda2 lha..
elok nk balik uh..
my mum..
da haga..
dy suroh i pegyh beli air soya ..
aqw pon p..
dlm jarak agak jauh sedikit..
my mum ckp adex cikk
beli aiq soya x mow CINCAW..
tapy.
time uh..
yg aqw dgaq..
AIQ SOYA X MOW LANCAW..
hahax
aqw pon p kt pakcik 2..
pakcik.. pakcikk..
bg aiq soya 1 x mow LANCAW
hampa tw x ap pakcik 2 buwt..??
dy tegelak2 sampai x terckp..
hahax...
:)


Older Post | Newer Post
Profile


Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.
Please Don't Remove The Credits

Entry Profile Stuff Links



Tagboard
Your cbox here.

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping